CANVIS I DEVOLUCIONS

Per fer un canvi o devolució es disposa de 14 dies naturals des de la recepció del paquet.

L’usuari es posarà en contacte amb l’empresa per tal d’informar del canvi o de realitzar una devolució a través del següent correu electrònic, info@tacata.cat o trucant al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h).

Adjuntant el formulari de desistiment que es pot descarregar a aquí: formulari de desistiment.

El productes personalitzats no són susceptibles a canvi o devolució, ja que es personalitzen per un acord exprés entre les parts entregant-lo d’una manera determinada i exclusiva per al consumidor, a excepció d’error de fabricació. Ens agrada treballar a través del tracte directe i ens assegurem que vagi tot a la perfecció en aquests casos.

El cost de l’enviament del canvi o devolució va a càrrec del consumidor, a excepció d’error de gestió o un error de fabricació. Es podrà retornar a través de qualsevol missatgeria que tingueu a l’abast. Les peces de roba hauran de ser retornades empaquetades de manera conservin en condicions optimes fins al destí (quan es rep el producte ve  embolicat amb paper Kraft, si es cura a l’obrir-lo es pots aprofitar per tornar-lo a embolicar). Les peces de roba es poden emprovar i remenar per tal de decidir-vos si us les voleu quedar o no, però no podem canviar peces de roba manipulades (cosides, tallades, arreglades…) o defectuoses per un mal ús per part del consumidor (rentades sense seguir les indicacions de les etiquetes, cremades per la planxa…). 

Rebut el producte i feta la comprovació de l’estat triga entre 2 i 5 dies naturals per fer la devolució del import en cas de devolució. Els diners es retornaran de la mateixa manera en la que es realitza el pagament, o bé mitjançant una transferència o bé fent una devolució a la targeta bancària. En el cas que sigui un canvi es fabricarà el producte pel qual heu volgut canviar-lo i se us tornarà a enviar, aquest enviament també anirà  a càrrec del consumidor.

Quan el canvi o devolució és perquè el producte us ha arribat erroni o en mal estat l’usuari ha de contactar el més ràpid possible amb TACATÀ i disposa de 14 dies naturals un cop has rebut el paquet. Ens pots informar del canvi mitjançant un e-mail a info@tacata.cat o trucant al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). Tacatà  garantitza la reparació, el canvi o la devolució dels diners de qualsevol producte defectuós.

En cas d’una reparació i un cop lliurat el producte i aquest encara no és conforme, l’usuari pot optar per la substitució del producte. En aquests casos Tacatà es farà responsable de les despeses d’enviament un cop s’ha notificat l’error. L’enviament de retorn anirà a càrrec del client fins que haguem rebut el paquet i haguem comprovat l’estat i l’error de la peça. Que abonarem immediatament un cop comprovat, i les despeses d’enviament de l’últim trajecte de reposició de l’article erroni o danyat, anirà a càrrec de Tacatà.

La garantia legal és l’obligació que té el venedor o fabricant d’un producte de consum d’assegurar, durant un període de temps determinat, el bon estat d’aquest producte i les condicions d’ús i funcionament per tal que acompleixi la seva funció.

La garantia legal dels productes nous té una durada de 2 anys des de la data de factura o del tiquet de compra, o de l’albarà de lliurament si aquest és posterior. Per això és molt important conservar aquests documents.

Durant els primers 6 mesos des de la compra, els defectes es consideraran d’origen i es podrà triar entre la reparació o la substitució del producte. El temps de garantia s’atura fins que es torna a disposar del producte. Les reparacions també tenen 6 mesos de garantia. A partir dels 6 mesos, Tacatà pot exigir un peritatge del producte que demostri que el defecte és de fàbrica i que no es deu a un mal ús o al pas del temps. 

Per a una bona conservació de la roba podeu llegir-vos les nostres recomanacions: COM ES RENTEN.

Per qualsevol dubte, suggeriment o incidència no dubtis a informar-nos. Pots enviar un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). Treballem sempre des de la proximitat i la facilitat per resoldre els problemes que poden sorgir.