ENVIAMENTS

Les peces es fan una a una sota comanda, de manera artesanal amb el cap i amb el cor, això implica que tardem de 5 a 15 dies (laborables de dilluns a divendres que poden veure’s afectats per festius locals o nacionals) a produir la peça, segons el volum de la feina en el moment.

Si la comanda és urgent pots contactar amb nosaltres mitjançant un correu electrònic a info@tacata.cat o trucant al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) per tal d’agilitzar la comanda i que la pugui tenir el més aviat possible. Un cop esta preparat el paquet l’enviament tarda d’entre 24h/48h ha arribar al seu destí. Previ a l’enviament ho notifiquem al client mitjançant WhatsApp, e-mail o trucada.

Es considera que ha entrat la comanda quan s’ha rebut el pagament, ja sigui mitjançant transferència o a través del pagament amb targeta (dèbit o crèdit).  Podeu escollir l’opció de recollida al taller, que s’avisarà via WhatsApp, e-mail o trucada un cop preparada la comanda i acordarem una cita per tal de fer la recollida. També podeu escollir la opció d’enviament, on heu d’especificar la direcció exacta on s’ha d’enviar el paquet. El canvi de direcció del paquet una vegada enviat es contarà i facturarà com un nou enviament. Així doncs revisa que el domicili d’enviament sigui el correcte abans de fer la gestió.

Un cop preparat el paquet al taller els enviaments a la península triguen d’entre 24h i 48h. Podràs sol·licitar-me el número de seguiment per tal de saber on es troba el teu paquet un cop sigui entregat a l’empresa de transport. No podem responsabilitzar-nos de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria, no obstant això, procurem treballar amb opcions que ens donen confiança i bon servei. Si el seu paquet arriba en mal estat, ho pots comunicar a Tacatà en les següents 24/48h per tal de posar-nos en contacte amb el servei de transports.

En el cas que el  producte no està en les condicions adequades es farà un canvi o una devolució del import segons expliquem al bloc d’enviament, canvis i devolucions. 

Els enviaments a Catalunya i a la resta d’Espanya (península) tenen un preu fix de 6€ que es poden veure afectats en funció de les dimensions del paquets i el seu pes. Si el teu enviament no es veu reflectit en aquestes zones em pots enviar un e-mail a  o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). I resoldrem per tal de fer efectiu l’enviament havent de pagar el cost que tingui establert l’empresa de missatgeria. 

Els enviaments són gratuïts per al consumidor a partir d’una compra igual o superior a 150€.

Despeses d’enviament Catalunya – Espanya

 

  • Enviaments a Catalunya: 6€*
  • Enviaments a resta d’Espanya (península): 6€*

*Aquests preus són per enviament de fins a 20kg. En cas de compres de més articles el preu d’enviament es pot veure afectat en funció de les dimensions del paquet i el seu pes.

Si el que necessites saber és com està la teva comanda dins del taller pots enviar-me un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) i et diré una previsió de quan estarà. 

Si el que necessites és saber on està el teu paquet la missatgeria que utilitzem no envia un missatge en el moment de recollir el paquet, però si que disposem d’un número de seguiment. Si el necessites pots enviar-me un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) i et diré el teu número de seguiment per tal de poder-ho mirar a través de la pàgina web de l’empresa de missatgeria. http://www.nacex.es/irHome.do