FAQS DE TACATÀ

SOBRE ELS ENVIAMENTS

Les peces es fan una a una segons comanda. De manera artesanal amb el cap i amb el cor, això implica que tardem de 5 a 10 dies

 a produir la peça, segons la feina que tinguem en el moment. Si has anat a última hora o és alguna cosa que creus que és urgent

 em pots enviar un e-mail a info@tacata.cat o trucant al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). Es farà el

 possible per tal d’agilitzar la comanda i que la puguis tenir el més aviat possible. Un cop esta preparat el paquet l’enviament tarda

 d’entre 24h/48h ha arribar a la seva destinació. Avans d’enviar-lo ho comuniquem al client per si li va bé i per si té algun

 suggeriment.

Els enviaments a Catalunya i a la resta d’Espanya (península) tenen un preu fix de 6€ que es poden veure afectats en funció de les dimensions del paquets i el seu pes (fins a 20kg). Si el teu enviament no es veu reflectit en aquestes zones em pots enviar un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). I resoldrem per tal de fer efectiu l’enviament havent de pagar el cost que tingui establert l’empresa de missatgeria. 

Els enviaments a Catalunya i a la resta d’Espanya (península) tenen un preu fix de 6€ que es poden veure afectats en funció de les dimensions del paquets i el seu pes (fins a 20kg). Si el teu enviament no es veu reflectit en aquestes zones em pots enviar un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). I resoldrem per tal de fer efectiu l’enviament havent de pagar el cost que tingui establert l’empresa de missatgeria. 

Si el que necessites saber és com està la teva comanda dins del taller pots pots enviar-me un un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) i et diré una previsió de quan estarà. 

 Si el que necessites és saber on està el teu paquet la missatgeria que utilitzem no envia un missatge en el moment de recollir el paquet, però si que disposem d’un número de seguiment. Si el necessites pots enviar-me un un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) i et diré el teu número de seguiment per tal de poder-ho mirar a través de la pàgina web de l’empresa de missatgeria. http://www.nacex.es/irHome.do 

No podem responsabilitzar-nos de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria, no obstant això, procurem treballar amb opcions que ens donen confiança i bon servei. Si el teu paquet arriba en mal estat, m’ho pots comunicar en les següents 24h per tal de què em pugui posar en contacte amb el servei de transports.   M’ho pots comunicar a través d’un correu a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). l si el  producte no està en les condicions adequades es farà un canvi o una devolució dels diners segons expliquem al bloc d’enviaments, canvis i devolucions. 

Per qualsevol dubte, suggeriment o incidència pots enviar-me un un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). 

Les peces es fan una a una sota comanda, de manera artesanal amb el cap i amb el cor, això implica que tardem de 5 a 15 dies (laborables de dilluns a divendres que poden veure’s afectats per festius locals o nacionals) a produir la peça, segons el volum de la feina en el moment.

 

Si la comanda és urgent pots contactar amb nosaltres mitjançant un correu electrònic a info@tacata.cat o trucant al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) per tal d’agilitzar la comanda i que la pugui tenir el més aviat possible. Un cop esta preparat el paquet l’enviament tarda d’entre 24h/48h ha arribar al seu destí. Previ a l’enviament ho notifiquem al client mitjançant WhatsApp, e-mail o trucada.

Es considera que ha entrat la comanda quan s’ha rebut el pagament, ja sigui mitjançant transferència o a través del pagament amb targeta (dèbit o crèdit).  Podeu escollir l’opció de recollida al taller, que s’avisarà via WhatsApp, e-mail o trucada un cop preparada la comanda i acordarem una cita per tal de fer la recollida. També podeu escollir la opció d’enviament, on heu d’especificar la direcció exacta on s’ha d’enviar el paquet. El canvi de direcció del paquet una vegada enviat es contarà i facturarà com un nou enviament. Així doncs revisa que el domicili d’enviament sigui el correcte abans de fer la gestió.

Un cop preparat el paquet al taller els enviaments a la península triguen d’entre 24h i 48h. Podràs sol·licitar-me el número de seguiment per tal de saber on es troba el teu paquet un cop sigui entregat a l’empresa de transport. No podem responsabilitzar-nos de les possibles demores de lliurament causades pel servei de missatgeria, no obstant això, procurem treballar amb opcions que ens donen confiança i bon servei. Si el seu paquet arriba en mal estat, ho pots comunicar a Tacatà en les següents 24/48h per tal de posar-nos en contacte amb el servei de transports.

En el cas que el  producte no està en les condicions adequades es farà un canvi o una devolució del import segons expliquem al bloc d’enviament, canvis i devolucions. 

Els enviaments a Catalunya i a la resta d’Espanya (península) tenen un preu fix de 6€ que es poden veure afectats en funció de les dimensions del paquets i el seu pes. Si el teu enviament no es veu reflectit en aquestes zones em pots enviar un e-mail a  o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). I resoldrem per tal de fer efectiu l’enviament havent de pagar el cost que tingui establert l’empresa de missatgeria. 

Els enviaments són gratuïts per al consumidor a partir d’una compra igual o superior a 150€.

Despeses d’enviament Catalunya – Espanya

  • Enviaments a Catalunya: 6€*

  • Enviaments a resta d’Espanya (península): 6€*

*Aquests preus són per enviament de fins a 20kg. En cas de compres de més articles el preu d’enviament es pot veure afectat en funció de les dimensions del paquet i el seu pes.

Si el que necessites saber és com està la teva comanda dins del taller pots enviar-me un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) i et diré una previsió de quan estarà. 

 

 Si el que necessites és saber on està el teu paquet la missatgeria que utilitzem no envia un missatge en el moment de recollir el paquet, però si que disposem d’un número de seguiment. Si el necessites pots enviar-me un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h) i et diré el teu número de seguiment per tal de poder-ho mirar a través de la pàgina web de l’empresa de missatgeria. http://www.nacex.es/irHome.do 

Per fer un canvi o devolució es disposa de 14 dies naturals des de la recepció del paquet.


L’usuari es posarà en contacte amb l’empresa per tal d’informar del canvi o de realitzar una devolució a través del següent correu electrònic, info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h).

Adjuntant el formulari de desistiment que es pot descarregar a l’apartat de canvis i devolucions del peu de la pàgina.

El productes personalitzats no són susceptibles a canvi o devolució, ja que es personalitzen per un acord exprés entre les parts entregant-lo d’una manera determinada i exclusiva per al consumidor, a excepció d’error de fabricació. Ens agrada treballar a través del tracte directe i ens assegurem que vagi tot a la perfecció en aquests casos.

El cost de l’enviament del canvi o devolució va a càrrec del consumidor, a excepció d’error de gestió o un error de fabricació. Es podrà retornar a través de qualsevol missatgeria que tingueu a l’abast. Les peces de roba hauran de ser retornades empaquetades de manera conservin en condicions optimes fins al destí (quan es rep el producte ve  embolicat amb paper Kraft, si es cura a l’obrir-lo es pots aprofitar per tornar-lo a embolicar). Les peces de roba es poden emprovar i remenar per tal de decidir-vos si us les voleu quedar o no, però no podem canviar peces de roba manipulades (cosides, tallades, arreglades…) o defectuoses per un mal ús per part del consumidor (rentades sense seguir les indicacions de les etiquetes, cremades per la planxa…). 

Rebut el producte i feta la comprovació de l’estat triga entre 2 i 5 dies naturals per fer la devolució del import en cas de devolució. Els diners es retornaran de la mateixa manera en la que es realitza el pagament, o bé mitjançant una transferència o bé fent una devolució a la targeta bancària. En el cas que sigui un canvi es fabricarà el producte pel qual heu volgut canviar-lo i se us tornarà a enviar, aquest enviament també anirà  a càrrec del consumidor.

Quan el canvi o devolució és perquè el producte us ha arribat erroni o en mal estat l’usuari ha de contactar el més ràpid possible amb TACATÀ i disposa de 14 dies naturals un cop has rebut el paquet. Ens pots informar del canvi mitjançant un e-mail a info@tacata.cat o trucant al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). Tacatà  garantitza la reparació, el canvi o la devolució dels diners de qualsevol producte defectuós.

En cas d’una reparació i un cop lliurat el producte i aquest encara no és conforme, l’usuari pot optar per la substitució del producte. En aquests casos Tacatà es farà responsable de les despeses d’enviament un cop s’ha notificat l’error. L’enviament de retorn anirà a càrrec del client fins que haguem rebut el paquet i haguem comprovat l’estat i l’error de la peça. Que abonarem immediatament un cop comprovat, i les despeses d’enviament de l’últim trajecte de reposició de l’article erroni o danyat, anirà a càrrec de Tacatà.

La garantia legal és l’obligació que té el venedor o fabricant d’un producte de consum d’assegurar, durant un període de temps determinat, el bon estat d’aquest producte i les condicions d’ús i funcionament per tal que acompleixi la seva funció.

La garantia legal dels productes nous té una durada de 2 anys des de la data de factura o del tiquet de compra, o de l’albarà de lliurament si aquest és posterior. Per això és molt important conservar aquests documents.

Durant els primers 6 mesos des de la compra, els defectes es consideraran d’origen i es podrà triar entre la reparació o la substitució del producte. El temps de garantia s’atura fins que es torna a disposar del producte. Les reparacions també tenen 6 mesos de garantia. A partir dels 6 mesos, Tacatà pot exigir un peritatge del producte que demostri que el defecte és de fàbrica i que no es deu a un mal ús o al pas del temps. 

Per a una bona conservació de la roba podeu llegir-vos les nostres recomanacions de l’apartat SOBRE EL PRODUCTE: com es renten?.

Per qualsevol dubte, suggeriment o incidència no dubtis a informar-nos. Pots enviar un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 (dies laborables de dilluns a divendres de 10h a 18h). Treballem sempre des de la proximitat i la facilitat per resoldre els problemes que poden sorgir.


Totes les formes de pagament a www.tacata.cat són 100% segures. En el moment de formalitzar la compra es tria el mètode del lliurement i del pagament, que aquest últim pot ser:

Transferència bancària. És important que indiqui en el moment de fer la transferència el seu nom i número de comanda. Un cop haguem rebut la transferència la comanda quedarà validada i es començarà a fabricar. Tot es fa sota comanda i podem tardar d’entre 5 i 15 dies a tenir-ho preparat. Un cop que la comanda estigui acabada s’avisarà via e-mail o WhatsApp i s’enviarà al destinatari. 

Les transferències poden tardar d’entre 1 i 2 dies laborals a arribar-nos, si vols agilitzar el procés ens pots enviar el comprovant de la transferència  i ja podrem començar a preparar la comanda.

El pagament ha de ser realitzat en Euros (€) i totes les possibles comissions de canvi de divisa o bancàries aniran a càrrec del consumidor.

Targeta de crèdit, dèbit, Visa o Mastercard. El pagament amb targeta de crèdit o dèbit es realitza directament amb el TPV virtual de la nostra entitat bancària (BBVA). Aquest mètode utilitza un servidor, el qual fa servir la tecnologia SSL (secure Socked Layer), en el que tot l’intercanvi d’informació va xifrat.

En el moment de realitzar el pagament mitjançant el TPV, es sol·licitaran sempre les dades següents per tal d’aportar més seguretat en la transacció:

 

 

  • El número de targeta
  • La data de caducitat
  • El codi de validació

Tota la transacció amb la nostra e-commerce és 100% segura. És necessària una clau personal exclusiva per realitzar pagaments via Internet, la qual és facilitada per la seva entitat bancària

SOBRE EL PRODUCTE

Cada producte té la seva etiqueta de composició cosida a l’interior. Sempre hi especifica el tipus de rentat adequat perquè el producte et duri més.  

El meu consell general per mantenir la roba durant més temps és rentar-la amb aigua freda, les peces girades del revés tant per rentar com per estendre. No fer servir eixugadora i eixugar-les al sol sense fer-ne un ús abusiu.  

Els colors es poden veure afectats segons la pantalla amb què ho miris. També els productes amb estampats pot varia la seva composició. Per qualsevol dubte abans de la teva compra pots consultar-nos enviant un e-mail a info@tacata.cat o trucant al 626826174. 

A l’apartat de guía de talles de la web pots consultar el tallatge de les diferents peces de roba. Per mesurar i saber quina és la teva talla el més fácil és agafar una peça de roba de l’estil i mesurar quan fa d’ample i de llarg. La talla més semblant en quant a mesures serà la teva. 

Si no et veus reflectit a la talles que usem ens pots enviar un e-mail a info@tacata.cat o trucar al 626826174 i intentarem buscar una solució per tal de que puguis tenir la peça que desitgis. 

  • Si la peça és nova i veus algun error de costura pots enviar un e-mail amb la foto del problema en concret a info@tacata.cat o trucar al 626826174 i intentarem buscar una solució ràpida ja sigui un canvi de la peça o un arranjament que es farà en el nostre taller de manera gratuïta. 
  • Si la peça ja té molt d’ús i hi ha alguna cosa que s’ha fet malbé i vols que s’arregli  pots enviar un e-mail amb la foto del problema i ens expliques que li passa a info@tacata.cat o trucar al 626826174 i intentarem buscar la millor solució per tal d’arreglar-la. L’arrendament el podem fer nosaltres i el cost dependrà del que s’hagi de fer. També pots anar a un taller d’arranjament que tinguis a prop de casa.  
  • Si la peça de roba la compres sabent les mides d’ample de pit i llargada i quan t’arriba t’agradaria ajustar-la al teu gust pots buscar un taller d’arrendaments proper a casa perquè t’ho modifiquin. Si vius a prop del taller Tacatà pots consultar-me per tal si estic disponible per poder-ho fer. . El preu en el taller dependrà dels tipus d’arranjament que vulguis. 

SOBRE TACATÀ

Darrera d’aquesta pàgina hi ha la mateixa persona que prepara les comandes, cus la roba i dissenya. Així doncs et demano disculpes amb antelació si de vegades no es pot anar amb la rapidesa que es necessita. Per a més informació pots mira l’apartat de “sobre Tacatà” de la web.  

  • QUINS PROVEIDORS I MATERIALS USEM? 

Estem en constant búsqueda de proveïdors i materials, creiem que és una cosa que no es pot parar mai de buscar i investigar. Tot el que trobem com més a la vora es fabriquin millor, així dons encara es fa més complet el lema de roba de proximitat. Intentem tenir moltes coses de fibres naturals, com el cotó. Totes les teles de dessuadora són de 96%coto i 4%d’elastant amb certificat OEKO-TEX. Igual que el punt que utilitzem per les samarretes. Una búsqueda constant per poder oferir uns productes de bona qualitat. 

La idea neix de la necessitat pròpia d’estar constantment creant peces de vestir, a través de www.Tacata.cat es pretén que aquesta necessitat no quedi nomes entre quatre parets i arribi allà on la gent la porti. Roba còmode, informal i atemporal pel dia a dia. 

Absolutament TOT és artesà. Tots els productes de Tacatà passen per les meves mans i ara per ara me’n encarrego de tot. Des del disseny, passant pels patrons, la confecció… Tinc tres companyes de feina en forma de màquines de cosir que fan que tot sigui possible. Si algun dia necessito ajuda hauré de col·laborar amb algun taller extern de la zona sempre complint estrictament la filosofia del comerç km0